Przejdź do treści
Zawsze i wszędzie darmowa dostawa do paczkomatów InPost
Zawsze i wszędzie darmowa dostawa do paczkomatów InPost

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

FAQ

Zamówienia

Nie mamy możliwości edycji zamówień, ale możemy połączyć dwa zamówienia w jedno. Najłatwiej będzie zatem jeśli złożysz kolejne zamówienie z brakującymi produktami, a następnie dasz nam znać wysyłając wiadomość na kontakt@momestudio.pl lub dzwoniąc pod 693 594 361.

Tak. Jeśli Twoje zamówienia nie zostały jeszcze wysłane, możemy bez problemu spakować je w jedną paczkę. Wystarczy, że napiszesz do nas wiadomość (kontakt@momestudio.pl) lub zadzwonisz pod 693 594 361.

Oczywiście! Możesz dołączyć specjalne instrukcje dla nas na poziomie koszyka lub napisać wiadomość na kontakt@momestudio.pl. Twoje zamówienie poczeka na Ciebie w naszym magazynie do czasu aż będziesz gotowy je odebrać od kuriera :)

Nie ma takiej konieczności. Zakupy w naszym sklepie możesz zrobić bez rejestracji. Utworzenie konta przyspiesza jednak kolejne zakupy i sprawia, że z łatwością możesz śledzić historię swoich zamówień.

Tak. Do momentu wysłania paczki, możesz anulować zamówienie wysyłając do nas wiadomość na kontakt@momestudio.pl lub dzwoniąc pod 693 594 361.

Produkty

Niestety na ten moment nie ma możliwości wymiany produktów kupionych w sklepie online. Możesz jednak zwrócić produkty i jednocześnie złożyć nowe zamówienia na inny rozmiar lub kolor.

Niestety nie ma możliwości rezerwacji produktu/ów. Aby mieć pewność, że dana rzecz będzie Twoja, należy złożyć zamówienia (sfinalizować zakup) w naszym sklepie internetowym.

Nie prowadzimy zapisów ani list oczekujących. Możesz jednak zapisać się na powiadomienie o dostępności produktu. Wystarczy, że wpiszesz swój adres e-mail w odpowiednim polu na stronie produktu. Gdy dana rzecz pojawi się ponownie w sklepie, natychmiast otrzymasz wiadomość e-mail.

Dostawa i płatności

Na ten moment nie oferujemy odbiorów osobistych. Pracujemy jednak nad tym, aby Wasze doświadczenia zakupowe były jak najbardziej przyjemne i wygodne.

Tak! Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, napisz do nas wiadomość na kontakt@momestudio.pl, a my dokonamy wszelkich niezbędnych zmian.

Większość zamówień (wyjątkiem są tu produkty z kategorii PRE-ORDER) wysyłamy w ciągu 24H od daty ich otrzymania. Te zazwyczaj trafiają do naszych Klientów już kolejnego dnia. W przypadku potrzeby szybszej realizacji Twojego zamówienia, napisz do nas (kontakt@momestudio.pl) lub zadzwoń (693 594 361), a my zrobimy co w naszej mocy, aby Twoja przesyłka trafiła do Ciebie na czas.

Gdy zamówienie zostanie spakowane i wysłane, otrzymasz wiadomość mailową z linkiem do śledzenia przesyłki.

Staramy się wychodzić naprzeciw Waszym oczekiwaniom, dlatego u nas opcji płatności jest całkiem sporo. Od płatności on-line (Przelewy24, BLIK), przez PayPal i płatność kartą, aż po przelew tradycyjny czy płatność za pobraniem.

Na ten moment współpracujemy z trzema przewoźnikami: InPost dla wysyłek do paczkomatów, a także DHL lub DPD dla wysyłek kurierem oraz kurierem za pobraniem. Jeśli zależy Ci, aby Twoja przesyłka została wysłana za pośrednictwem innego przewoźnika, poinformuj nas o tym mailowo (kontakt@momestudio.pl) od razu po złożeniu zamówienia.

Dla opłaconych zamówień mamy zawsze i wszędzie darmową dostawę do paczkomatów InPost. Jeśli jednak wolisz, aby kurier dostarczył paczkę do Twojego domu, możesz zdecydować się na opcję wysyłki kurierem DPD lub DHL za 17 PLN.
Koszt dostawy przesyłki z płatnością za pobraniem to 23 PLN.
Nie realizujemy wysyłek do paczkomatów InPost za pobraniem.

Skontaktuj się z nami wysyłając wiadomość na kontakt@momestudio.pl. Udostępnimy Ci numer konta, na który będzie można dokonać wpłaty.

Zwroty i reklamacje

Tak, jak najbardziej. W formularzu, który dołączysz do przesyłki zwrotnej wpisz odpowiednie numery zamówień (może być kilka numerów na jednym formularzu), abyśmy mogli przypisać do nich zwrot.

Wydrukuj i uzupełnij formularz zwrotu dostępny TUTAJ, zapakuj paczkę dołączając do niej wspomniany dokument, a następnie nadaj paczkę pod adres:


MOME Studio
ul. Kierbedzia 8/167
00-728 Warszawa
tel: 63 594 361
mail:kontakt@momestudio.pl

Koszty zwrotu produktów ponosi osoba wysyłająca paczkę.
Na zwrot produktów masz u nas 30 dni od dnia otrzymania przesyłki.

Po otrzymaniu paczki zwrotnej w ciągu 14 dni roboczych zwrócimy Ci środki na konto podane w formularzu zwrotu.

Przelew zwrotny otrzymasz na konto podane w formularzu zwrotu.

Jeśli jakiś produkt nie spełnił Twoich oczekiwań, napisz do nas wiadomość mailową na kontakt@momestudio.pl. W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania Twojej wiadomości rozpatrzymy Twoją reklamację.